onsdag 28 december 2011

Hejhå!

Jag vill egentligen bara säga..; TACK klassen och lärare för en fantastisk termin! Jag har lärt mig massor under de här månaderna och ser verkligen fram emot resten av tiden med er och utbildningen. Hoppas alla har ett helt perfekt jullov. Jag insåg också precis att våren kommer bli helt awesome för oss. Skidlärarutbildning i Idre, Lavinutbildning i Åre, häftiga projektarrangemang, massvis med praktik, två veckor i Sareks vildmark m.m. Vasaloppet får såklart inte heller glömmas bort. Shit pomfritt.
Hm, näe ett gäng bilder som tagits under hösten och vintern får nog sammanfatta tiden som gått. Enjoy people, och gott nytt år på er!
/Lilla-My (Carin) uppe i glesbygden som ser fram emot att få träffa er igen.

Tjingeling!

Taggade inför första turen!
Bra TV
Ett gäng luffare.. Ser rätt slitna ut va?
Vadningsdax!
Såhär ser Tor ut när han bakar scones
Söta Emma äter gräs i Grövelsjön
Spridda höns
Fikapaus på en blåsig topp
Finfin klätterdag, i Vitturn om jag inte minns helt fel
Klättring i Garberg, jag och Johnny-boy repeterar ankarbyggen
Paddlat har vi gjort!
Långfärdsskridskor på Evertsbergssjön
Lunchpaus
Classmates på is
Åkte till ett klätterparadis i Sthlm en lördag
Mitt och Jakobs evighetsprojekt som förmodligen aldrig kommer bli helt klar.. ;) Surra surra surra surra bort din sura min!
Fostrande väder på första vinterfjällturen, gött!
Lisa gör fina telemarkssvängar med turskidor och pulka (eller så är det bara förstadiet till en faceplant..? Yes, skenet bedrar..så var det nog!)
Klassisar
Såhär mysigt var det i Tomas och Fridas tält
Bästa lägerplatsen
Karin bjöd på glögg och pepparkakor sista dagen
..och vi fick vakna upp i en Quinzee morgonen därpå, inte så tokigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar