söndag 4 december 2011

Tjockis söndag

Ibland måste man få vara riktigt lat och njuta av att verkligen inte göra någonting! Hade egentligen tänkt åka in till Mora och shoppa lite men de va visst ingenting öppet idag upptäckte jag när jag kolla upp det på Internet, kul... Så det blev en lång sov morgon istället. Sen har jag kollat upp några eventuella LIA platser men det är så svårt. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra sen känns det som att det inte finns något kul att göra "/ Men får leta vidare och hoppas jag hittar något och göra det bästa utav det. En positiv sak jag kommit fram till idag är ändå att jag vet typ vad jag ska köpa till alla i Julklapp, nu ska jag bara inhandla det och det ska bli skoj! Att shoppa är väl typ det bästa och roligaste som finns här i världen.
Andra advent är här och imorgon är det måndag och skola. Måndag, en dag närmare julen!

                                                          Puss och kram, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar