fredag 2 mars 2012

Packar väskan en andra gång för att dra till Island.

Jag hoppas att mina klassisar har fantastiska praktikplatser. En annan har haft lite hattigare. Var två veckor på Island, sen var det hem till Stockholm i två veckor och söndag nästa vecka packar jag väskan och drar tillbaka till Island. 

Jag tycker att vi ska ge läsarna vad de vill ha. Man kanske inte riktigt har tid att skriva massa om sin praktikplats. Jag har inte gjort så mycket här hemma. Island har jag skrivit om och det kommer snart mer. I Stockholm är jag på Karbin men har blivit sjuk så har varit sjuk fyra av fem dagar. Bra start. Oh well. Tar igen det på Island. 

Släng in lite bilder från era praktiker och skriv någon rad! Jag vet att ni har massa bilder! Dela med er! Visa att det här är Sveriges bästa utbildning!


Fred, välgång och kärlek, vi ses! / Jomas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar