måndag 17 oktober 2011

Har ni fin öl?! Får jag slumpen?





Namn? Tomas Berglund


Ålder? 25


Kommer ifrån? 127 Bruschan!! (Skärholmen)


Favorit? Jag kommer gå för Emma Norström, en dalkulla från Hedemora med lite riv i! 


Varför sökte du? I våras tog jag mig i kragen och tänkte att det är väl dags för mig att bli något. Farsan har varit på mig sen jag sluta gymnasiet men nu kände även jag att det var dags. Så jag sökte till brandman, sotare och skogsvårdare/skogsmaskinförare. Sen fortsatte jag bara kika runt lite på Yh-guiden och såg Fjäll och äventyrsledare. Det lät ju spännande. Ingen aning om vad en fjäll och äventyrsledare gör. Så jag slängde iväg en ansökan. Missade intagningar och några GROVA lögner senare sitter jag i Älvdalen och har det förbannat gott.


Ditt bästa naturminne? När jag och brorsan anordnade pulkarace i zickzack-backen.


Idol inom ledarskap? Det är fegt att svara pappa så jag slår på stort! Optimus Prime! Han leder Autoboterna i deras strider för att rädda mänskligheten från Decepticonerna som vill förinta jorden för att kunna härska över universum! 


Berätta något oväntat om dig. När jag var liten och spelade hockey så var mitt lag först i Sverige att spela på plast is. Det skulle tydligen bli nya hiten så att man även kunde spela hockey en varm sommardag. Så vitt jag vet så var det första och sista matchen som spelades på plast is.


5 snabba frågor.
Sommar/Vinter
Hund/Katt
Blåbär/Lingon
Morgon/kväll
Skoter/Längdskidor
(Jag ska tydligen ha åkt längd sen jag var sju har jag sagt)

Fred, kärlek och välgång, vi ses i sarghörnet!

1 kommentar:

  1. Äntligen kom presentationen om kusinen! Härligt att läda & det ser verkligen ut som om att ni har det helt underbart! Lycka till

    SvaraRadera