torsdag 8 september 2011

Bättre sent än aldrig, så låt mig presentera...........

....den glade bagarn!

Namn: John Glamsjö

Ålder: 21 år fyllda!

Kommer ifrån:  En by ca 4 mil NV om Sundsvall som heter Baggböle.

Favorit: Sitta på ett berg med grymt vacker utsikt och bara njuta, gärna med solnedgång eller stjärnhimmel!

Varför sökte du: Gillar natur och vill att andra ska få uppleva lugnet och storheten som finns där ute. (med min hjälp på något vis kanske..)

Ditt bästa naturminne: Har många, men kanske när det skulle hässjas (stavas det så?) hö när jag var liten och vi knattar fick en lagom stor högaffel att jobba med, när solen sken, fåglarna kvittrade och det luktade sådär gott som det bara kan göra med lätt prassligt, aningen torkat gräs.

Idol inom ledarskap: Ingen aning faktiskt!

Berätta något oväntat om dig: Första gången jag fick sitta i traktorn och köra helt själv, (eller nåja, pappsen stod på flaket och pekade...) så var jag ungefär två, väldigt innehållsrika, somrar gammal!

5 snabba frågor.

Sommar/Vinter
Hund/Katt                
Hund! Katter är mysiga men på tok för självständiga...
Blåbär/Lingon
Blåbär utan tvekan!
Morgon/Kväll
Svår fråga.. Båda har sin charm, men det är betydligt fler kvällar man har sett jämfört med tidiga mornar... fast mornarna är faktiskt härligast egentligen. :)
Skoter/Längdskidor
Får jag välja så väljer jag skidorna på skotern. Lätt! ;)

Jag tackar John-John för sina eleganta svar! Jag kommer aldrig tröttna men Your name is so nice I say it twice!

Fred, kärlek och välgång, vi ses på berget i solnedgången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar