tisdag 13 september 2011

Det finns ju roliga dagar och sen finns det roliga dagar.

Utan att skämta så måste det här vara världens bästa utbildning! Det har inte gått en dag utan att vi har sjukt roligt. Idag tränade vi på att paddla och välta kanoter. Visst är det lite kallt i vattnet men på med våtdräkt och sen förvandlas alla i klassen helt plötsligt till ett gäng andraklassare som är i ett badhus. Det är nästan så att jag börjar tycka lite synd om Lars idag som står mer som än badvakt och håller koll på oss än som lärare. Fast han är nog ganska lyckligt lottad som har en så pass glad och entusiastisk klass!

Vill bara tacka Lars för tålamodet och en kalasbra utförd lektion.

Klassen vill jag tacka för att ni är FANTASTISKA.

Morgondagen kommer vi ha den fantastiska äran att få sticka iväg på en tredagars tur. Det är så att jag blir avundsjuk på mig själv hur lyckligt lottade vi är!

Jag är på så glatt humör med tanke på att vi ska vara borta i tre dagar nu!

Fred, kärlek och välgång, vi ses i badhuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar