söndag 25 september 2011

Crazy Ghetto Liza Left Eye Lopez, rullar in och bombar kalaset!




Namn? Världens bästa Lisa Bengtson

Ålder? 24 (87a)

Kommer ifrån? Västervik

Favorit? Jag älskar glada människor!

Varför sökte du? Ledarskapsbiten lockade i samband med en utbildning där jag får vara utomhus och sysselsätta mig med aktiviteter jag tycker om.

Ditt bästa naturminne? Svårt att välja ett specifikt men det måste vara något från min tid i Whistler, BC, Kanada. 
Tänk er en solig vårdag, turisterna har för länge sedan tunnat ut och du delar berget med endast björnarna (!) och några locals. Det är eftermiddag och dags att bege sig hemåt men istället tar vi oss till en sjö eller fors där vi har en picknick och njuter av otroliga utsikter och landets FANTASTISKA natur!  

Idol inom ledarskap? Min mor är en fantastisk ledare från vem jag lärt mig otroligt mycket om ledarskap men då hon är min mamma och inte  (i den benämningen) min ledare borde jag välja någon annan. Men det får bli en annan gång...
Berätta något oväntat om dig. Jag har (liksom min far) en fetisch för alla typer av huvudbonader.

5 snabba frågor.

Sommar/Vinter
Hund/Katt
Blåbär/Lingon
(Blåbär i skogen, lingon på mat)
Morgon/Kväll
Skoter/Längdskidor

Fred, kärlek och välgång, vi ses på andra sidan atlanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar