tisdag 13 september 2011

När man har sovmorgon kan man alltid passa på att lägga in en till intervju.


Det är alltid lika roligt att få presentera klasskamrater, så det är ett extra stort nöje för mig att få presentera Surahammars och framför allt klassens egen Malin Baryard!


Namn: Frida Lindberg
Ålder: 18 år
Kommer ifrån: En liten ort som heter Surahammar i Västmanland.
Favorit: Allt som är rosa.
Varför sökte du: Lät som en rolig och spännande utbildning.
Ditt bästa naturminne: Jag var ute och red i skogen med min ponny Nikita en frisk höst dag. Det var lugnt och stillsamt ute men plötsligt hör jag ett ljud och Nikita stannar. Jag ser mig omkring och upptäcker en älg som står lite gömd i buskarna mitt framför mig och äter och bara någon meter ifrån oss ser jag att det ligger en kalv och små sover i solskenet. Jag tror älgarna blev lika förvånade som vi och de måste tyckt att Nikita var en riktigt konstig älg med tanke på att hon är en vit häst. Så ett tag stod alla och bara glodde på varandra tills älgarna sakta luffsa vidare och jag fortsatta min ridtur i det fina vädret. 
Idol inom ledarskap: Det finns några individer jag tänker på som mina idoler fast inom olika områden, men en person jag ser upp till är min kusin Caroline Gårdestedt. Hon jobbar för Röda korsett som vatteningenjör. Just nu är hon i Afghanistan och leder ett projekt som ser till att det finns vatten till lokalbefolkningen i de olika småbyarna i landet. Hon är en väldigt snäll och hjälpsam person som vill alla väl.
Berätta något oväntat om dig: Har blivit biten av en igelkotte.

5 snabba frågor.

Sommar/Vinter

Hund/Katt

Blåbär/Lingon

Morgon/Kväll

Skoter/Längdskidor
Fred, kärlek och välgång, vi ses på ridturen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar