onsdag 21 september 2011

Det var inte igår men nu är det dags att återigen presentera!




Namn: Jakob Maleus Cederäng
Ålder: 22
Kommer ifrån: Stockholm
Favorit: mjölk...
Varför sökte du: friheten, träningen och den obeskrivliga samhörigheten
Ditt bästa naturminne: blå hajk jägarna
Idol inom ledarskap? (Om okänd, berätta kort). Fader min
Berätta något oväntat om dig: Det var när jag bodde i USA för massor av år sedan (2000 till 2001) med min familj. Vi umgicks väldigt mycket med en annan familj som min far träffade och via dem träffade vi även fotbollsproffset Anders Limpar. Mest känd från mästarnas mästare som den "dryga" jäveln. Men då främst mina föräldrar umgicks med honom var han social och rolig! Känn på den ni!


5 snabba frågor.

Sommar/Vinter
Hund/Katt
Blåbär/Lingon
Morgon/Kväll
Skoter/Längdskidor
Har aldrig åkt skoter... än... Så det blir längdskidor

Fred , kärlek och välgång, vi ses i kändisbaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar